Αχ! και Βαχ! στο... «Οδυσσεβάχ» είπαν οι θεατές στο Κηποθέατρο Παπάγου!
Πλήρες ρεπορτάζ... με κείμενο που περιγράφει όλη την κατάσταση και φωτογραφικό υλικό καθώς και βίντεο έστειλε αναγνώστρια του myxolargos/mypapagos.gr μετά την "βασανιστική" παραμονή της επί δύο ώρες με τη μικρή της κόρη στο Κηποθέατρο Παπάγου για την παιδική παράσταση "ΟΔΥΣΣΕΒΑΧ". Και παρότι οι διοργανωτές επαίρονταν για το "sold out" της παράστασης, αυτή η... επιτυχία έκρυβε όπως φαίνεται από τις μαρτυρίες κακή οργάνωση, χαμηλή ποιότητα στα τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά και πολλά ευτράπελα!
Διαβάστε το πλήρες ρεπορτάζ της αναγνώστριας:
Μια παιδική παράσταση με όλες θεωρητικά τις περγαμηνές, είδαμε με την κόρη μου την Τρίτη στο Κηποθέατρο Παπάγου. «Οδυσσεβάχ» από τη θεατρική σκηνή Σπύρου. Τα ευτράπελα πολλά. Ας ξεκινήσουμε από το ότι πηγαίνοντας και ενώ ήμασταν εκεί πολύ νωρίτερα της έναρξης, οι θέσεις λιγοστές.
Μπροστά ήταν 150 θέσεις μετρημένες, κατειλημμένες με αυτοκόλλητα. Στην ερώτησή μου γιατί είναι τόσες θέσεις πιασμένες και για ποιους, η εθελόντρια του Δήμου (έτσι αυτοσυστήθηκε) μου δήλωσε ότι είναι η πρεμιέρα της παράστασης και η παραγωγή έχει καλέσει διάσημους θεατές, όπως η Ξένια Καλογεροπούλου και ο Δ. Σαββόπουλος.
Εύλογα ρώτησα… μα 150 θέσεις; Μάσαγε τα λόγια της. Δεν είναι πιασμένες για προσκλήσεις από το Δήμο; ξαναρώτησα εγώ. Μα τι λέτε, ήταν η απάντηση. Τελικά, οι θέσεις πιάστηκαν από γονείς με παιδιά, αλλά όχι επισήμους, εξαιρώντας μόνο τη σύζυγο του Δημάρχου. Αυτοί όλοι είχαν προσκλήσεις στην είσοδο του θεάτρου από τη δημοτική αρχή, όπως ομολόγησε ο παραγωγός κος Μακρίδης στο τέλος της παράστασης.
Μαζί με πολλούς άλλους θεατές, του παραπονεθήκαμε στο τέλος για την κάκιστη ηχητική της παράστασης, σε σημείο που οι ηθοποιοί να ουρλιάζουν για να ακουστούν και οι μικροφωνισμοί να σπάνε τα αυτιά μας. Λογικά η παράσταση έχασε το δύσκολο κοινό των μικρών θεατών (αφού δεν άκουγαν τα λόγια της παράστασης), με αποτέλεσμα όλο να μετατραπεί σε φαρσοκωμωδία.
Ο παραγωγός, λοιπόν, μας ομολόγησε ότι εκείνος πούλησε 1500 εισιτήρια, όσα είναι τα καθίσματα. Εύκολα συμπέρανε κανείς ότι η Δημοτική Αρχή έχοντας ζητήσει προσκλήσεις για ημετέρους, μετέτρεψε το θέατρο σε αδιαχώρητο, με αποτέλεσμα τελευταία στιγμή να βγουν κάτι μικρές καρεκλίτσες για παιδιά γύρω από τη σκηνή για να χωρέσουν όλοι, ενώ κάποιοι άλλοι κάθονταν στα σκαλάκια όπου έβρισκαν.
Σημειωτέον ότι ΟΛΟΙ αυτοί είχαν πληρώσει το εισιτήριο τους κανονικά, ενώ οι καλεσμένοι του Δήμου ήταν στις μπροστινές θέσεις με τσάμπα τρόπο. Καμία ποιότητα, κανένας έλεγχος, μια αρπαχτή με συμμέτοχο τον Δήμο, δημιουργώντας μια ατελείωτη αναστάτωση σε γονείς και παιδιά μόνο και μόνο για να πουλάει εκδούλευση σε κάποιους συνδημότες που έχουν μάθει να απολαμβάνουν τσάμπα και να ψηφίζουν... τοις μετρητοίς.