Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2024 01:22

Χάος με τεράστιες ουρές και αναμονή καθημερινά στο ΚΕΠ Χολαργού

Καθημερινή είναι πλέον η εικόνα με μεγάλες ουρές στο πεζοδρόμιο της 17ηςΝοεμβρίου. Με τους ελάχιστους υπαλλήλους του ΚΕΠ να τρέχουν «σαν τον Βέγγο», να ελέγξουν τα πιστοποιητικά ή τα τεστ για την covid19, μέσα έξω, να προσπαθούν να εξυπηρετήσουν το κοινό, που σε πολλές περιπτώσεις εισπράττουν και τον εκνευρισμό τους, να τρέξουν τη δουλειά πίσω, με τις αιτήσεις που πρέπει να προωθηθούν.

Και όλες αυτές οι διαδικασίες με αποδεκατισμένο συνολικά το προσωπικό, που δουλεύει πλέον στη διεύθυνση των ΚΕΠ Παπάγου Χολαργού, με τρία άτομα να έχουν αποχωρήσει μόνο τον τελευταίο χρόνο και να μην έχει γίνει καμία αντικατάσταση τους με μετακίνηση υπαλλήλων του Δήμου, όπως ο Νόμος προβλέπει.

Σχετική ερώτηση απηύθυνε προς τον Δήμαρχο η δημοτική σύμβουλος Μ. Σιώτου σε συνέχεια της ερώτησης σχετικά με τους ελέγχους για τα πιστοποιητικά covid19 κατά την είσοδο των πολιτών που είχε καταθέσει στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Νοεμβρίου. Αναφερόμενη η κα Σιώτου στο Νόμο 4807/21, (παρ. 4, άρθρο 27 τροποποίηση Ν. 4440/16- παρ.4, αρθ 7) ρώτησε τον Δήμαρχο τι σκοπεύει να κάνει για να στελεχώσει ικανά τα ΚΕΠ, αφού ο σχετικός Νόμος τον υποχρεώνει εντός 2 μηνών (από την αποχώρηση υπαλλήλου) με απόφαση του, να έχει μετακινήσει εργαζόμενο του Δήμου από άλλες υπηρεσίες, ώστε να καλύψει τα κενά στα ΚΕΠ, γιατί είναι προτεραιότητα η εξυπηρέτηση των πολιτών.

Ο Δήμαρχος απέφυγε την ουσία του ερωτήματος και αναφέρθηκε ότι είναι εν αναμονή μίας προκήρυξης για τρεις μόνιμες θέσεις από το Υπουργείο.

Η αρμόδια αντιδήμαρχος κα Δημητριάδου ανέφερε ότι «πρόσθεσαν μερικά καθίσματα για τα αναξιοπαθούντα άτομα». Παραδέχτηκε ότι «υπάρχει μία έλλειψη σε προσωπικό», αλλά τόνισε ότι «είναι πολύ ικανοί οι υπάρχοντες και καλύπτουν τις ανάγκες». Ανέφερε ότι «υπάρχει μία υπερφόρτιση, διότι έχουν αυξηθεί οι αρμοδιότητες». Και όποια παράπονα αφορούν σε «πολίτες που θέλουν να σπάσουν τη σειρά και να προηγηθούν». Λόγω έλλειψης προσωπικού, ωστόσο η Αντιδήμαρχος αναγνώρισε ότι «δεν μπορεί να γίνει ηλεκτρονική εξυπηρέτηση, ότι υπάρχουν κάπου 60.000 αιτήματα που θα πρέπει να περάσουν ηλεκτρονικά και αυτό με τις παρούσες συνθήκες δεν μπορεί να γίνει, είναι κάτι που θα γίνει στο μέλλον αν εγκριθούν οι προσλήψεις, αλλά οι εισερχόμενοι εξυπηρετούνται».

Και έτσι απλά τα ΚΕΠ Παπάγου και Χολαργού, χωρίς τον απαιτούμενο σχεδιασμό, με πολύωρη αναμονή των πολιτών, παραμένουν δύο στις δύο Κοινότητες με ελάχιστο προσωπικό, που οι υπάλληλοι δοκιμάζονται καθημερινά και μία επιπλέον αποχώρηση θα επιφέρει πια το απόλυτο χάος…

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.