Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026 21:15

Θανάσης φεύγει. Θανάσης έρχεται. Στην καρέκλα του Προέδρου του ΔΣ Παπάγου Χολαργού

Ολοκληρώθηκε με την τελευταία συνεδρίαση την Τρίτη (23/6) το πρώτο μισό της τρέχουσας δημαρχιακής θητείας Δήμαρχος και μαζί με αυτή η «θυελλώδης» προεδρία του μακροβιότερου Δημοτικού Συμβούλου Θανάση Αυγουρόπουλου.

Ο Δήμαρχος ευχαρίστησε τον απερχόμενο Πρόεδρο καθώς και τον πρώην Πρόεδρο Νίκο Κουκή που μοιράστηκαν την περίοδο μετά την διαγραφή του δεύτερου από τον κ. Αποστολόπουλο.

Ανακοίνωσε ότι οι δημαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου καθώς και η εκλογή των μελών της Δημοτικής Επιτροπής θα πραγματοποιηθεί  την 1η Ιουλίου στις 11.00 πμ.

Σύμφωνα με πληροφορίες η παράταξη του Δημάρχου φέρεται να προτείνει τον Θανάση Βαλυράκη για Πρόεδρο, έναν Δημοτικό Σύμβουλο που έχει δοκιμαστεί ξανά στο παρελθόν και επιστρέφει σε μία γνώριμη για τον ίδιο θέση. Ο Αντιπρόεδρος προτείνεται από την δεύτερη παράταξη και ο Γραμματέας από την τρίτη στη σειρά.

Την Παρασκευή αναμένεται να ψηφιστεί ο νέος Κώδικας της Αυτοδιοίκησης στη Βουλή για να δρομολογηθεί το ΦΕΚ και οι δημαιρεσίες στους Δήμους να πραγματοποιηθούν βάσει αυτού.

Η ψηφοφορία για το Προεδρείο είναι φανερή με ανάταση χειρός, ενώ για τα μέλη της Δημοτικής Επιτροπής είναι μυστική και πραγματοποιείται με ξεχωριστά ψηφοδέλτια για τους εκπροσώπους της συμπολίτευσης και της αντιπολίτευσης.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.